KeukenAtelier is verhuisd!

Klik hier om naar de nieuwe site te gaan…

is verhuisd illustratieDe titel klinkt misschien een beetje droevig: “laatste bericht”. Maar dat is het allerminst, want het is immers een nieuw begin! Vanaf morgen, 1 september 2016, zijn namelijk de digitale deuren van het kersverse KeukenAtelier geopend op het nieuwe adres: www.keukenatelier.com!!

Vanaf deze plek heb ik de afgelopen twee jaar en drie maanden mijn culinaire belevenissen met jullie gedeeld. Ongeveer 150 recepten en diverse berichten zijn hier geschreven en nu is het tijd voor iets nieuws: een mooiere en verbeterde website. Ik kan niet wachten om jullie het resultaat te laten zien! En ik ben natuurlijk reuze benieuwd wat jullie ervan zullen vinden. Maar ik ben ook opgelucht dat het me allemaal is gelukt en héél blij dat ik me nu kan richten op slechts één site in plaats van twee.

Morgenochtend zal het eerste bericht worden geplaatst op de nieuwe site. Iedereen die KeukenAtelier tot nu toe volgde via de nieuwsbrief, ontvangt ook morgenochtend zoals gebruikelijk de eerste nieuwsbrief maar dan vanaf het nieuwe adres. Als je die mail niet ontvangt, laat het me dan even weten. Dat kan via een reactie onderaan dit bericht of via de contactpagina op deze site of de nieuwe site.

Helaas is het me niet gelukt om het bestand van de wordpress volgers (voornamelijk collega bloggers) mee te verhuizen. Dus aan jullie het verzoek om, indien jullie KeukenAtelier willen blijven volgen (gezellig!), jullie inschrijving opnieuw te doen vanaf de nieuwe site.

Dan is het nu toch écht tijd om de laatste woorden te typen op deze website. Met deze woorden wil ik jullie natuurlijk bedanken dat jullie mij de afgelopen jaren hebben gevolgd. En voor alle leuke en lieve reacties die ik heb mogen ontvangen via de mail, social media en zelfs in de supermarkt! Ik hoop dat ik jullie vanaf mijn nieuwe site net zo mag inspireren met mijn recepten, met veel kook- en bakplezier als resultaat!

Tot gauw!

Liefs, Louise

 

2 thoughts on “KeukenAtelier is verhuisd!

Geef een reactie

