KeukenAtelier en verhuisplannen

verhuis illustratie picmonkey comprHet lijkt de laatste tijd misschien wat stilletjes op de website van het KeukenAtelier, maar achter de schermen wordt er hard gewerkt. KeukenAtelier gaat namelijk verhuizen, digitaal weliswaar, maar toch brengt dit heel wat werk met zich mee. Ik ben de laatste weken namelijk druk bezig met het opzetten van een nieuwe website,  het ontwerpen van een logo en het verhuizen van alle recepten. Hoe het allemaal gaat worden hou ik nog even als verrassing, maar het wordt echt heel mooi!“Waarom al deze moeite”, zullen jullie je misschien afvragen. KeukenAtelier heeft immers toch al een huis! Dat is natuurlijk ook zo. Sinds de start van mijn blog, twee jaar geleden, heb ik vanaf deze vertrouwde plek inmiddels ruim 120 (merendeels) zelfgeschreven recepten met jullie gedeeld. Deze website bood mij aanvankelijk een mooie kennismaking met het “bloggen”en in de afgelopen twee jaar heb ik mij in alle facetten van het bloggen op deze manier kunnen ontwikkelen. Maar inmiddels loop ik ook tegen de functionele beperkingen op van deze website. Het ontwerp van deze site is een gratis ontwerp en biedt weinig mogelijkheden tot verandering. Daarom heb ik besloten om toch de stap te zetten om te verhuizen naar een nieuwe site.

Wat kunnen jullie verwachten? Zoals gezegd verhuizen alle recepten mee naar de nieuwe website, dus de inhoud blijft vertrouwd. Bovendien heb ik nog een enorme stapel aan nieuwe receptideeën, dus de inhoud zal alleen maar leuker en lekkerder worden! Waar ik erg blij mee ben is dat er op de nieuwe site een overzichtelijke receptenindex zal komen. Dat scheelt niet alleen een hoop zoekwerk voor jullie, maar dit zorgt er ook voor dat de oude recepten net zo goed zichtbaar blijven als de nieuwe.

Daarnaast zullen de recepten illustraties op de nieuwe site een betere plek krijgen,  doordat er meer visuele ondersteuning is. Ook zal de mogelijkheid voor de lezers om een reactie te plaatsen makkelijker worden, want reacties zijn altijd welkom. Ik vind het super leuk om van jullie te horen wanneer jullie iets hebben gemaakt van mijn site! Een ander voordeel van de nieuwe site is dat ik eindelijk van de ongevraagde advertenties op mijn site en het woord “wordpress” in mijn sitenaam af ben. Het lijken misschien onbelangrijke details, maar als we dan toch gaan verhuizen dan doen we het gelijk goed :)!

Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer de verhuizing zo ver is (#housewarming). Ondertussen ga ik achter de schermen door met het “uitpakken van de dozen” en het inrichten van de nieuwe behuizing. En tussen de bedrijven door zal ik zeker nog lekkere recepten met jullie delen vanuit dit oude vertrouwde huis! En ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal, als het zover is, gezellig met mij meeverhuizen naar het nieuwe Atelier voor nog meer lekkers!

Lieve groetjes van Louise

 

6 thoughts on “KeukenAtelier en verhuisplannen

Geef een reactie

