Winactie: maak kans op een jaarabonnement foodies

foodiesHet recept van mijn kerstboombrood staat in het dubbeldikke Kerstnummer van foodies!! Ik vind dit een enorme eer en een feest! Om dit met jullie te vieren mag ik namens foodies één jaarabonnement verloten. Een hele leuke actie, dus doe vooral mee!!

kerstie-640x413

Over foodies

Foodies is het tijdschrift voor mensen die van eten houden. Voor mensen die graag willen weten waar hun eten vandaan komt en hoe het wordt gemaakt. Foodies biedt maandelijks tientallen recepten: van eenvoudig tot uitdagend, maar altijd maakbaar en toegankelijk. Daarnaast staat het blad vol met reportages, interviews, kookboeken, kooksnufjes en nog veel meer. Het belangrijkste ingrediënt van foodies is enthousiasme om alles over ons eten te willen weten.

IMGP4030 compr

Ook meedoen?

Elke inwoner van Nederland of België kan als volgt meedoen:

  • Schrijf in een reactie onder dit bericht wat je het lekkerste recept vindt in de Kersteditie van foodies magazine (het recept van mijn Kerstboombrood buiten beschouwing gelaten).
  • Én meld je aan als volger van mijn blog, als je dit nog niet bent. Dit kan via de “aanmelden als volger” button op de startpagina. Of deel dit bericht en like Keukenatelier op Facebook. Zo blijf je op de hoogte van alle nieuwe recepten op mijn blog.
  • Deze actie loopt van vrijdag 27 november 2015 tot en met vrijdag 18 december 2015 23:59 uur. Hierna zal de computer met behulp van een “random name picker”  één winnaar trekken. De winnaar krijgt op 19 december persoonlijk een email. Vergeet daarom niet je emailadres te vermelden in het daarvoor bestemde vakje bij je reactie (deze wordt niet openbaar gemaakt).

Wie weet krijg jij komend jaar elke maand

foodies magazine gratis thuisgestuurd!

foodies_teaser

24 thoughts on “Winactie: maak kans op een jaarabonnement foodies

  1. Moeilijk kiezen in een Foodies met zoveel lekkers. Toch kies ik dan voor het maken van GINGERBREAD Mannetjes. Zo leuk en echt passend bij de decembermaand!

  2. Je recept voor het kerstbrood ziet er heerlijk uit! Maar om mee te doen aan de actie moet ik natuurlijk een ander recept kiezen. Dan ga ik voor de zeebaars met courgette en champagneschuim! Lekker en feestelijk!
    Groeten, Hanneke

  3. Gefeliciteerd met het lekkerste kerstbrood van Nederland. Het ziet er lekker en vooral mooi uit.
    Ik ga proberen het met kerst te maken.
    Ik heb net boodschappen gedaan voor de stoofpeertjes-strudel met spek en ui. Dat lijkt me ook erg lekker. Verder staan er wel heel veel lekkere recepten in deze Foodies. Daar heb ik de kerstvakantie dan weer voor.
    Groeten van Karin en Jasmijn

  4. Toen de kersteditie van Foodies op de deurmat viel, heb ik, hem gelijk helemaal doorgebladerd. Jouw reportage en artikel over het kerstbrood zien er erg goed en lekker uit, maar die ga ik hier niet noemen… De red velvet crepetaart ziet er geweldig uit, al denk ik toch dat ik die niet snel zal maken. De pumpkin pie met zure room van bladzijde 203 spreekt mij meer aan, om gelijk te gaan maken. Heb toevallig nog een pompoen er liggen. Dit weekend ga ik veel taarten maken voor de verjaardag van mijn man. Ik heb overwogen om jouw tartelettes met stoofperen te maken, die lijken me echt geweldig! Toch heb ik moeten strepen, want had uiteindelijk weer te veel op mijn lijstje staan wat ik wil wilde maken. Inspiratie kun je natuurlijk nooit genoeg hebben…. Jouw morning glory muffins, die maak ik hier trouwens regelmatig. Ben er helemaal dol op. Een hele fijne decembermaand gewenst! Ik kijk uit naar je volgende blogs.

  5. Ik ga voor de Pumpkin pie met zure room. Wil al zo lang eens een taart maken met pompoen er in. Op de een of andere manier is het er nog nooit van gekomen. Ik heb je pagina geliked! Leuk om op de hoogte te blijven via fb! En een abonnement lijkt me geweldig!

  6. Goedemorgen Louise, Gefeliciteerd met weer een geweldige overwinning!! Zoals ik al zei, jouw kerstboombrood ;), die ga ik deze kerst maken!! Voor of na kerst, zodra het uitkomt. Maar als ik van jou toch moet kiezen voor een ander recept, dan vind ik de Oesters met een sherry granita erg lekker eruit zien en die zou ik ook wel willen maken als amuse. Ik zou het recept afmaken met een rood pepertje denk ik..voor wat extra pit 😉 Dit abonnement zou ik niet voor mezelf willen winnen maar voor mijn allerliefste zusje die net een nieuwe woning heeft en ook dol op koken is!

    • Hoi Vanessa! Jij krijgt het nog druk met de feestdagen. Ik ben benieuwd naar je Aziatische menu. Misschien dat de oester amuse met chilipeper er ook bij past. Leuk dat je voor je zus mee doet! Groetjes, Louise

  7. Via via kwam ik op jouw blog…. Zalige inspiratie! En gefeliciteerd met je Foodies actie. Ik doe graag mee en ben nu al aan het water tanden van de Red velvet crêpetaart. Fijne dagen!

    • Hallo Frauke, fijn dat je mijn blog hebt ontdekt en dat het je inspireert! Volg je mijn blog via facebook of de website? Dan kan ik je bereiken voor het geval je de gelukkige winnaar blijkt te zijn……..Groetjes, Louise

  8. Superleuk dat het lekkerste kerstbrood erin staat! En wat een leuke actie! 🙂 Moeilijk om te kiezen.. Behalve het kerstbrood (ja, ik ga ook een poging wagen) lijkt mij de Gebakken hertenfilet met balsamico-jus en knolselderijpuree wel erg lekker, vooral omdat ik de knolselderij weer helemaal heb herontdekt.. Fijne kerst alvast!

  9. Hoi Louise, na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor de ‘Zalmfilet met bulgur en paprika’.
    Deze lijkt mij de meest aparte en verrassende smaaksensatie om te beleven als (feest)gerecht.Ben benieuwd wat de heren ervan zullen vinden 😉

Geef een reactie

