Expositie Stillevens

imageGedurende de hele maand februari zijn er in het Sijthoff gebouw lezingen georganiseerd rondom het thema “voeding”. Ook zal de legendarische Italiaanse eetfilm “Big Night” worden vertoont. Eind vorig jaar ben ik benaderd om in het kader van dit thema een expositie samen te stellen. Dit sprak me natuurlijk direct aan, maar hield in dat ik nog behoorlijk hard aan het werk moest. De afgelopen weken heb ik daarom vele uren in mijn atelier doorgebracht en minder in de keuken. Vanaf morgen zijn de resultaten te zien in mijn expositie. Ben je nieuwsgierig geworden, kom gerust eens langs om een kijkje te nemen! De expositieruimte is ’s middags geopend van dinsdag t/m zondag, mits er op dat moment geen lezing of andere activiteiten in de zaal zijn (kijk voor de informatie op http://www.sijthoff-leiden.nl).

Voor meer informatie over mijn schilderijen kun je terecht op http://www.louisevandenberg.exto.nl

Geef een reactie

